Strony

poniedziałek, 8 czerwca 2015

"Lekcje Madame Chic"

Książka wpadła mi w ręce po jednej z rozmów z koleżanką w drodze do pracy. Nie sądziłam jednak, że pochłonę ją tak szybko! Dosłownie samo się czytało :) Wywarła na mnie tak pozytywne wrażenie, że aż postanowiłam Wam o niej wspomnieć.




"Lekcje Madame Chic" to dla mnie 2 w 1. Z jednej strony opowiada o życiu Amerykanki, która trafia na wymianę studencką do Paryża i tam obserwuje zachowania i przyzwyczajenia Francuzów. Wyciąga przy tym trafne wnioski, ale zanim do nich dochodzi przeżywa śmieszne historie i dzieli się z czytelnikami różnymi anegdotami. Natomiast z drugiej strony jest to swego rodzaju poradnik przedstawiający jak drobne zmiany w nawykach prowadzą do dużych zmian w życiu.



Zdecydowanie "Lekcje Madame Chic" to lektura dla każdej kobiety, która potrzebuje wskazówek dotyczących garderoby, makijażu i organizacji. Niezwykle motywująca.



Poczułam niedosyt kiedy doczytałam ostatnią stronę. Jednak z tego co wiem jest jeszcze druga część  pt. "W domu Madame Chic". Już nie mogę się doczekać kiedy ją przeczytam...

Polecam serdecznie
J.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz