Strony

poniedziałek, 6 lipca 2015

The Walking Dead

Siemandero!

Nie wiem jak to jest możliwe, że dopiero niedawno zaczęłam oglądać ten serial i co mnie do tego skłoniło (zupełnie nie moje klimaty teoretycznie), ale wiem na pewno, że dobrze się stało! Od czasów Dextera żaden serial nie trzymał mnie w tak dużym napięciu. Powiem więcej, jest w nim coś co sprawia, że myślę o nim niemalże nieustannie, zastanawiając się co wydarzy się w kolejnym odcinku. Obecnie zaczęłam oglądać 3 sezon i jak do tej pory uważam, że jest na tym samym, wysokim poziomie co poprzednie. 




Co mi się w nim podoba? Zachwycam się wszystkim od scenariusza, przez charakteryzację aż po grę aktorów. O czym jest serial? W sumie może od tego powinnam zacząć... Kiedy usłyszałam, że jest to serial o zombie z góry straciłam chęć do oglądania i spisałam go na starty, dlatego powiem o nim coś więcej ;) Dla mnie jest to serial o relacjach międzyludzkich, problemach z którymi trzeba się zmierzyć. Dodatkowo pokazuje zwierzęcą stronę ludzi, do czego są zdolni w ekstremalnych sytuacjach. Sama zastanawiałam się niejednokrotnie jak ja bym postąpiła (tak, zdaję sobie sprawę, że opanowanie świata przez zombie jest mało realne, ale nie zaszkodzi puścić wodzę fantazji...).



Polecam wszystkim, którzy zostali zniechęceni słysząc, że jest to serial o zombie, bo jest to coś dużo więcej.

Z danych technicznych: jeden odcinek trwa ok. 43 min. Wyjątek od tej reguły stanowi z pewnością pierwszy odcinek pierwszego sezonu, który trwa ok. 1 godz. Sezonów jest 5, ale nie mam pojęcia czy planowane są kolejne. Ktoś się orientuje?




J.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz